Telefonunuzdan Bilgisayar Oyunlarını Oynayın !!

Bu konumuzda size telefonunuzu bir bilgisayara çevirmeyi öğreteceğim artık gittiğiniz her yerde bilgisayarınızın içinde bulunan oyunları rahatlıkla oynayabileceksiniz. Fps bilgisayar oyunu konusunda bir deneme yaptım pek iyi değil ama tps olan bilgisayar oyunlarını oynar iken çok kullanışlı olduğu kesin Bir uygulama.

Peki bunu nasıl yapacağız ?


Çok basit bir şekilde göstereceğim. dakikalar içinde yapılabilecek bir işlem


Bilgisayarımıza Eğer internet üzerinde bu tür araçlarla ilgilendiyseniz TeamViewer adlı ekran paylaşım uygulamasını görmüşsünüzdür ama tabi ki teamviewer'dan bahsetmeyeceğim.

Göreceğimiz uygulamanın adı Remotr eğer araştırırsanız internet üzerinde bu tarz araçlara kolaylık ile ulaşabilirsiniz Şimdi Remotr adlı uygulamanın kurulum ve kullanım aşamalarını görelim :

1.Adım

Bilgisayarınıza Remotr uygulamasını indirip kuruyoruz indirme sayfasına gitmek için buraya tıklayınız.


2.Adım


Bilgisayarınıza indirdiğiniz uygulamanın aynısını telefonunuz içinde indiriyorsunuz



remotr dowload

3.Adım


Uygulamaya kayıt olun. Telefon ve Bilgisayar üzerinden aynı hesaba giriş yapınız.

4.Adım


Kayıt İşlemimizi tamamlayıp giriş yaptıktan sonra 

Bilgisayarınızda gözükecek olan şu görselde kırmızı ile işaretlenmiş alanda 


remotr ss


bulunan ip adresini telefonumuzda yayıncı ekle kısmından

remotr ss




İp adresini giriyoruz

remotr ss




Artık Bilgisayaranızıda bulunan oyunlara telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.


remotr csgo

ocsgo mobil


Yazılım Diyarı

Yazılım Diyarı

Blogger tarafından desteklenmektedir.